Subject: Fwd: PT taotlus nr 2411002/02766
From: "Ivan Gavrilov" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 12:39:31 +0300

tere

edastan taotluse riigil]ivu tagastamiseks.

Lugupidamisega

Ivan Gavrilov
Konsultant
VANARC OÜ
+372 503 13 52

vanarc.ee <http://vanarc.ee>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zL48lA62SWiskUMt1JlyE6jSBBhptbiZ26ZQ4ihkVNyKjI717Os6mrkJitkQ1EgvxUIGmL1jo>

---------- Forwarded message ---------
From: Ene-Liis Bachmann-Bonfanti <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Thu, Apr 18, 2024 at 11:51 AM
Subject: PT taotlus nr 2411002/02766
To: Ivan Gavrilov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Raoul Alliksaar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >

Tere

Edastan PT taotluse nr 2411002/02766 tagasi lükkamise selgituse:

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) hinnangul ei ole 
tegemist rajatisega, millele on ehitusseadustiku kohaselt vajalikud 
projekteerimistingimused (PT-d). Rail Balticu (RB) ehitusprojekti (sh 
sademevee lahenduse) koostamise aluseks on Pärnu maakonnaplaneering „Rail 
Baltic raudtee trassi koridori asukoha määramine”. Projekteerijal tuleb 
puudutatud asutustelt (Transpordiametilt, Keskkonnaametilt, Pärnu LV-lt jt) 
küsida projekteerimiseks vajalik sisend, et projekteerimise käigus 
kitsenduste, olemasolevate ehitiste ning keskkonnaalaste nõuetega arvestada. 
RB planeeringu välisele alale TTJA-l pädevust PT-sid anda ei ole, kuna 
tegemist ei ole raudteerajatisega.

Pärnu Linnavalitsuse planeerimisosakond, lähtudes ehitusseadustikust, ei näe 
samuti vajadust PT-de menetlemiseks. Kui RB kaubajaama detailplaneering saab 
kehtestatud (eeldatavalt 2024.aasta mai lõpus), siis detailplaneeringuga on 
kraavi asukoht paika pandud ning saab olla ehitusloa menetlemisel aluseks.

Tasutud riigilõivu osas saate teha taotluse riigilõivu tagastamiseks 
<https://ttja.ee/ariklient/ametist/load-ja-riigiloivud/riigiloivud#riigiloivu-tagastami> 
Riigilõivud | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (ttja.ee)

Lugupidamisega

Ene-Liis Bachmann-Bonfanti

ehituse tegevusõiguse talituse projektijuht

66 72 061|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn